.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار نقدی: با کاهش واردات، بیکاری از کشور زدوده می‌شود

 شمال نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساری با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی گفت: با کاهش واردات بیکاری از کشور زدوده می‌شود.

مجمع بسیجیان مازندران با هدف فعال سازی مرکز هم‌اندیشی و هماهنگی راهبردی اقشار سپاه کربلای مازندران از دقایقی پیش در سالن اجتماعات غدیر با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدحسن بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان مازندران در سالن اجتماعات سپاه کربلای این استان، اظهار کرد: فلسفه تشکیل مجمع بسیجیان این است که از ظرفیت مردم و بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب و حرکت به سمت آرمان‌های متعالی اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر چند سال اخیر به کرمانشاه اعلام کردند که در کشور مشکلات حل شده نداریم، افزود: راه رفع مشکلات مردم بوده و بسیاری از کارهای حل نشده با مشارکت مردمی رفع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش‌آفرینی ملت در دوران دفاع مقدس و بسیج نیروها برای مقابله با دشمن بعثی در آن دوران تصریح کرد: اگر نیروی مردمی در دفاع مقدس نبود ایران در جنگ علیه دشمن شکست می‌خورد.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در جنگ اقتصادی علیه استکبار

سردار نقدی با بیان اینکه اگر امروز در جنگ اقتصادی نتوانیم از ظرفیت مردمی برای تعالی اقتصادی بهره‌گیری کنیم قطعا شکست خواهیم خورد، افزود: فلسفه تشکیل مجمع بسیجیان در استان‌ها این است که بتوانیم از نیروهای مردمی و معتقد به ولایت و ارزش‌های اسلامی در قالب نیروهای بسیجی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات حوزه‌های مختلف استان را جزء به جزء بررسی کرده و برای رفع آن تلاش کنیم افزود: مجمع بسیجیان مازندران با احصاء معضلات بخش کشاورزی باید به دنبال ارتقا کشاورزی و افزایش ضریب کشت در محصول اقدام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هنوز کشاورزان از اجرای طرح همگام با کشاورز و طرح‌های ترویجی نظیر آن بی‌اطلاع هستند، افزود: رسانه ملی و سایر رسانه‌های جمعی باید با مشارکت مردمی نسبت به ترویج آموزش‌های کشاورزی جهت تقویت و ارتقاء محصولات کشاورزی اقدام کند.

ضریب بهره‌وری از طریق آموزش‌های حرفه‌ای در کشاورزی ارتقا می‌یابد

سردار نقدی با بیان اینکه ضریب بهره‌وری از طریق ‌آموزش‌های حرفه‌ای در کشاورزی ارتقا می‌یابد افزود: به واسطه اینکه نتوانستیم از دانش روز برای ارتقاء بهره‌وری استفاده کنیم، ضریب کشت محصولات کشاورزی پایین است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری استان‌های شمالی به‌ویژه مازندران به فرموده امام خامنه‌ای در مورد این استان اشاره کرد و گفت: به تعبیر معظم‌له استانی که دریا و جنگل دارد نباید بیکار داشته باشد. بنابراین باید از این سرمایه بزرگ استفاده بهینه کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید نگران باشیم که دشمنان درصدد هستند تا با رخنه در افکار جوانان ما آنان را دچار ضعف ایمانی کنند، تصریح کرد: فترت انسان شکرگذاری به سمت منعم است و گردشگری براساس فترت ایمانی باشد از آن به گردشگری تعالی‌بخش می‌توان تعبیر کرد.

گردشگری انقلابی در سواحل ایران گسترش یابد

سردار نقدی با بیان اینکه لازمه تحقق و دستیابی به گردشگری تعالی‌بخش ساماندهی سواحل، براساس زیرساخت‌های فرهنگی می‌باشد، افزود: باید برنامه های فرهنگی در سواحل به گونه‌ای اثربخش بوده تا معنویت در این اماکن گردشگری به نحوشایسته‌ای محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با ایجاد برنامه‌های فرهنگی نظیر شب‌های فیلم، شعر، دفاع مقدس و خاطره‌گویی محیط‌های گردشگری را برای مردان انقلابی بسیار امن و آرام تبدیل کنیم، افزود: متاسفانه در هیچ نقطه‌ای از استان تابلوهای زیبا و مشخصی از معرفی امامزادگان، مشاهیر، شهدا و کرامات آنها به وضوح دیده نمی‌شود و خیابان ها و مبادی ورودی مازندران و شهرهای ساحلی مملو از تبلیغات شرکت‌های داخلی و خارجی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید برای گردشگری انقلابی برنامه عملیاتی داشته باشیم و از حرف‌های شعاری دوری کنیم، افزود: با تکیه بر تقویت گردشگری انقلابی می‌توانیم از نعمات خداوندی استفاده کرده و در محضر خدا نافرمانی نکنیم.

ضایعات کشاورزی را می‌توان از طریق توسعه مکانیزاسیون به حداقل کاهش داد

سردار نقدی با بیان اینکه مازندران یکی از قطب‌های کشاورزی کشور بوده ولی متاسفانه ضایعات کشاورزی در این استان بسیار بالاست، افزود: ضایعات کشاورزی را می‌توان از طریق توسعه مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی به حداقل کاهش داد.

وی با بیان اینکه مجمع بسیجیان شهرستان‌ها باید ضایعات کشاورزی مناطق خود را احصا کرده و برای رفع آن چاره‌اندیشی کند، افزود: در وضعیت کنونی که با رکود تورمی مواجه هستیم برای افزایش تولید باید پول در بازار بریزیم تا تورم کاهش یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید با استفاده از افزایش سرانه تولید سرمایه‌گذاری را در استان افزایش دهیم، تاکید کرد: برای تعالی کشاورزی آموزش را باید تقویت تا تولیدکننده روستایی دیروز برای خرید ارزاق عمومی خود نظیر شیر، گوشت و سایر محصولات لبنی از روستا به شهر مهاجرت نکند.

سردار نقدی با انتقاد از واردات برخی محصولات کوچک نظیر اسباب‌بازی، لوستر، مبل، سرامیک و سنگ از خارج از کشور به داخل، گفت: جای بسی تاسف است که هر ساله در میزان واردات محصولات خارجی به کشور افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر از 80 میلیارد دلار واردات بتوانیم تنها 20 میلیارد دلار آن را کم کنیم تمام جوانان بیکار ایران شاغل می‌شوند.

کشورهای غربی با ابزارهای مختلف قصد دارند کار جوان ایرانی را تخریب کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه کشورهای غربی با ابزارهای مختلف می‌خواهند کار جوان ایرانی را تخریب کنند، افزود: با ارتقا دانش فنی و افزایش تولید می‌توانیم اشتغال مولد را در کشور نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم، با اشاره به نقش اثرگذار نخبگان بسیجی در آگاه‌سازی جامعه گفت: مجمع بسیجیان مازندران با به‌کارگیری از توان جوانان نخبه و اثرگذار می‌تواند در تعالی و توسعه استان مازندران نقش‌آفرین باشند.

وی خواستار ارائه برنامه‌های فاخر جهت تقویت ایجاد مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی اقشار سپاه کربلای مازندران شد. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.